Wirtualny trener kierowcy
Jak działa MiX RIBAS?
W zależności od występującego miejsca pracy kierowcy jest montowany w formie niezależnego, dodatkowego urządzenia na desce rozdzielczej lub też na mFAP firmy Continental bezpośrednio w oprogramowaniu wyświetlacza.
Urządzenie posiada pięć diód, które w czasie rzeczywistym informują o:
- przekroczeniu obrotów
- nadmiernej pracy na biegu jałowym
- gwałtownym hamowaniu
- nadmiernym przyśpieszeniu
- przekroczeniu prędkości
Dane z urządzenia są w czasie rzeczywistym przesyłane do oprogramowania FM Fleet Manager. Tam też możliwa jest ich analiza, włącznie z analizą naruszeń zobrazowanych na mapie, oraz tworzenie raportów – rankingów, który stanowi podstawę zarówno programu bonusowego jak również informację dla kadry zarządzającej dot. jakości ich kierowców.
KORZYŚCI:
- Poprawa stylu jazdy.
- Redukcja zużycia paliwa.
- Zmniejszone koszty serwisowania i napraw.
- Zmniejszona wypadkowość.
- Ograniczenie czasu pracy na biegu jałowym.
JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES?
Bazując na wieloletnim doświadczeniu firmy Drabpol oraz MiX Telematics jak również tysiącach zamontowanych urządzeniach stworzyliśmy proces wdrożenia całego rozwiązania.
Pracując na powiązanych czynnikach takich jak implementacja systemu telematycznego, przeszkolenie kierowców oraz kadry zarządzającej, wprowadzenie systemu bonusowego dla kierowców – ograniczenie kosztów samego zużycia paliwa zawsze osiąga poziom minimum 10%.