System zdalnego pobierania danych z tachografów
Pobieranie danych rozpoczyna się automatycznie. Gdy pojazd pojawi się w zasięgu WLAN, program RTM (oprogramowanie jest częścią systemu) sprawdza czy są wymagane pobrania dla danego pojazdu i karty kierowcy i jeżeli tak to automatycznie rozpoczyna się proces pobierania danych. Terminy pobrań mogą mieć charakter domyślny (zgodny z wymaganiami prawnymi) lub też mogą być ustawione przez użytkownika. W związku z użytkowaniem sieci WLAN, nie występują żadne dodatkowe koszty.
Oprogramowanie:
Pobrane dane mają format *.ddd dzięki czemu są w pełni kompatybilne zarówno z TIS-Web jak i innymi oprogramowaniami do rozliczania czasu pracy.
KORZYŚCI:
- zdalne przesyłanie plików źródłowych *.ddd zarówno z karty kierowcy jak i pamięci masowej tachografu cyfrowego,
- automatyczne pobieranie danych w odstępach czasu wymaganych prawem,
- karta przedsiębiorstwa na stałe zostaje w biurze,
- bezpieczne połączenie (https) dla maksymalnej ochrony danych,
- możliwość automatycznego przesyłu danych do TIS-Web.
- Dzięki modułowi GPS, który może być aktywowany poprzez dodatkową antenę GPS, pozycje pojazdu są stale zapisywane, a DLD KZ II może być stosowany jako system do śledzenia pojazdu. Dane o położeniu są pobierane historycznie wraz z plikami *.ddd i wizualizowane w oprogramowaniu TIS-Web Motion, który może występować jako rozbudowanie systemu TIS-Web lub jako osobne oprogramowanie.
Wymagania techniczne:
- tachograf cyfrowy VDO od wersji 1.3a oraz Stoneridge od wersji 7.4,
- komputer/serwer w biurze ze stałym (24/7) podłączeniem do Internetu,
- czytnik kart chipowych (zalecany VDO), gdzie na stałe będzie włożona karta przedsiębiorstwa,
- sieć WLAN z zasięgiem na terenie bazy (uwaga: wystarczy mocny router, nie ma obowiązku stosowania routera przemysłowego).