CPC 200-T Dopasowany do Twoich potrzeb
ciśnienie opon w transporcie ponadgabarytowym
System CPC 200-T może być dostosowany do wymagań każdej floty dla transportu ponadnormatywnego. Istnieje wiele możliwych kombinacji, od czujnika po odbiornik, które mogą być zamontowane na różne sposoby. Indywidualna ocena w Twojej flocie umożliwi dopasowanie zastosowania produktu do Twoich potrzeb.
.......................................
korzyści
- ograniczenie ryzyka wystąpienia 30% awarii na drodze (wg danych ADAC),
- wpływ na prawidłowe przyleganie opony do drogi: skrócenie drogi hamowania, stabilniejsze prowadzenie,
- zwiększenie świadomości marki jako odpowiedzialnego przedsiębiorcy,
- eliminacja wystrzału opony (3% wszystkich usterek opon stanowi natychmiastowy wystrzał)
- zwrot z inwestycji w 2 lata,
- zarobek w wysokości 200 tysięcy złotych w okresie 6 lat,
- inwestycja w jedno koło to jedyne 444 zł na 6 lat!
- zmniejszenie zużycia paliwa,
- ograniczenie emisji CO2,
- opony wytrzymują dłuższe przebiegi,
- ograniczenie gazów powstających przy produkcji ogumienia,
- ograniczenie ilości naturalnego rozkładu gum (powstałych w wyniku wystrzałów na drodze),
- zmniejszenie zapotrzebowania na wymianę opon.
System CPC 200-T
jak to działa?
Komunikacja:
Przesył danych następuje zdalnie z wykorzystaniem szyny CAN pojazdu. Uniwersalny charakter systemu CPC 200-T zapewnia automatyczne rozpoznanie kół oraz ich lokalizację w zestawie bez względu na to, gdzie i w którą stronę wózek został podpięty.
Wizualizacja:
W przypadku awarii ogumienia występują dwa progi informacyjne: zagrożenie (pomarańczowy) oraz stan krytyczny (czerwony).
Dodatkowo system informuje o prawidłowym poziomie ciśnienia i temperatury w oponie (zielony) oraz braku komunikacji (szary).
Wyświetlacz MVF wizualizuje w jednym oknie wszystkie informacje o oponach znajdujących się w stanie krytycznym i stanie zagrożenia. W przypadku wystąpienia kilku komunikatów w tym samym czasie, oprogramowanie automatycznie nadaje priorytet informacji, która jest najważniejsza.
Różnice w ilości osi, jak i kół wymusiły konieczność standaryzacji ilości wykorzystywanych CCU (po 2 na moduł), co umożliwia stałe przepinanie wózków między sobą, jak i przenoszenie wyświetlacza z pojazdu do pojazdu. System ma za zadanie pogrupowanie i numerowanie wózków, tak by dane dla kierowcy zostały klarownie zobrazowane na wyświetlaczu.
![]() ![]() ![]() |
Poniżej możliwość pobrania dwóch folderów:
![]() |
informacyjny jasne i przejrzyste zobrazowanie systemu oraz jego korzyści, | ||
![]() |
techniczny rozbudowany o szczegółowy opis połączeń oraz zasadę działania systemu. |