...z doświadczenia pewni!
na rynkuod 1983
centrala@drabpol.pl+48 34/366 00 22
   english version   polska wersja  rosyjska wersja

CPC 200-T Dopasowany do Twoich potrzeb

ciśnienie opon w transporcie ponadgabarytowym

System CPC 200-T może być dostosowany do wymagań każdej floty dla transportu ponadnormatywnego. Istnieje wiele możliwych kombinacji, od czujnika po odbiornik, które mogą być zamontowane na różne sposoby. Indywidualna ocena w Twojej flocie umożliwi dopasowanie zastosowania produktu do Twoich potrzeb.
 


.......................................


korzyści

bezpieczeństwo

  • ograniczenie ryzyka wystąpienia 30% awarii na drodze (wg danych ADAC),
  • wpływ na prawidłowe przyleganie opony do drogi: skrócenie drogi hamowania, stabilniejsze prowadzenie,
  • zwiększenie świadomości marki jako odpowiedzialnego przedsiębiorcy,
  • eliminacja wystrzału opony (3% wszystkich usterek opon stanowi natychmiastowy wystrzał)

ekonomia *

  • zwrot z inwestycji w 2 lata,
  • zarobek w wysokości 200 tysięcy złotych w okresie 6 lat,
  • inwestycja w jedno koło to jedyne 444 zł na 6 lat!

ekologia

  • zmniejszenie zużycia paliwa,
  • ograniczenie emisji CO2,
  • opony wytrzymują dłuższe przebiegi,
  • ograniczenie gazów powstających przy produkcji ogumienia,
  • ograniczenie ilości naturalnego rozkładu gum (powstałych w wyniku wystrzałów na drodze),
  • zmniejszenie zapotrzebowania na wymianę opon.

System CPC 200-T

jak to działa?

Drabpol, folder CPC 200-T

Komunikacja:
Przesył danych następuje zdalnie z wykorzystaniem szyny CAN pojazdu. Uniwersalny charakter systemu CPC 200-T zapewnia automatyczne rozpoznanie kół oraz ich lokalizację w zestawie bez względu na to, gdzie i w którą stronę wózek został podpięty.

Wizualizacja:

W przypadku awarii ogumienia występują dwa progi informacyjne: zagrożenie (pomarańczowy) oraz stan krytyczny (czerwony).
Dodatkowo system informuje o prawidłowym poziomie ciśnienia i temperatury w oponie (zielony) oraz braku komunikacji (szary).

Wyświetlacz MVF wizualizuje w jednym oknie wszystkie informacje o oponach znajdujących się w stanie krytycznym i stanie zagrożenia. W przypadku wystąpienia kilku komunikatów w tym samym czasie, oprogramowanie automatycznie nadaje priorytet informacji, która jest najważniejsza.

 
 
Różnice w ilości osi, jak i kół wymusiły konieczność standaryzacji ilości wykorzystywanych CCU (po 2 na moduł), co umożliwia stałe przepinanie wózków między sobą, jak i przenoszenie wyświetlacza z pojazdu do pojazdu. System ma za zadanie pogrupowanie i numerowanie wózków, tak by dane dla kierowcy zostały klarownie zobrazowane na wyświetlaczu.

uniwersalność systemu CPC 200-T uniwersalność systemu CPC 200-T zestaw wieloczłonowy systemu CPC 200-T

 
Poniżej możliwość pobrania dwóch folderów:

pobierz PDF   informacyjny jasne i przejrzyste zobrazowanie systemu oraz jego korzyści,  
pobierz PDF   techniczny rozbudowany o szczegółowy opis połączeń oraz zasadę działania systemu.