AWIONIKA | testy i weryfikacje

AWIONIKA | naprawy

AWIONIKA | instalacje

AWIONIKA | projektowanie i modernizacje

AWIONIKA | szkolenia

AWIONIKA | konsultacje

AWIONIKA | certyfikaty i uprawnienia

AWIONIKA | wiedza

MFD 640
Universal Avionics System, UASC Polska

Universal Avionics System, UASC MFD 640
 
Universal Avionics System Polska
 
Wyświetlacz wielofunkcyjny



Wyświetlacz wielofunkcyjny MFD 640 oferuje wygodne i proste rozwiązanie typu retrofit. Współpracuje z wieloma typami radarów pogodowych, systemami TAWS, urządzeniami ostrzegającymi o kolizjach w powietrzu typu TAS, a także z pokładowymi systemami video, Synthetic Vision (Vision-1), systemami zarządzania lotem typu FMS, łączem danych satelitarnej pogody oraz systemami ostrzegania o wyładowaniach atmosferycznych. Charakteryzuje go również bardzo dobra czytelność w dużym zakresie warunków oświetlenia oraz bardzo szeroki kąt widzenia.

P/N: 6402-33011-01

 

 

drabpol awionika, EASA, European Aviation Safety Agency 
oferta handlowa 
 
Wprowadzony przez Komisję Europejską EASA w dniu 16 grudnia 2011r. przepis 1332/2011 zobowiązuje właścicieli statków powietrznych, aby do 1 grudnia 2015 r. dokonali modyfikacji systemu TCAS II do wersji 7.1.

Firma Drabpol oferuje tę usługę dla procesorów:
 
• TPA100, TPA81, TPU67A firmy Honeywell,
• TT 920/921/4000 firmy Rockwell Collins.
 
 

Procesory TCAS, których dotyczy upgrade:

part number: 066-01146-0101 | procesor bez ochrony środowiskowej, bez drugiego wejścia sygnałów położenia/ kursu
part number: 066-01146-0201 | procesor z ochroną środowiskową, bez drugiego wejścia sygnałów położenia/kursu
part number: 066-01146-1111 | procesor ze zmianą 7 - urządzenie ACAS II bez ochrony środowiskowej, bez drugiego wejścia sygnałów położenia / kursu
part number: 066-01146-1211 | procesor ze zmianą 7 - urządzenie ACAS II z ochroną środowiskową, z drugim wejściem sygnałów położenia / kursu

  LITERATURE & PILOT GUIDES                   

Universal Avionics, UASC MFD 640

Podstawowa zmiana w oprogramowaniu dotyczy komend zmiany wysokości lotu RA (Resolution Advisory) oraz nowej logiki RA Reversals.

TCAS II, AVSA, Adjust Vertical Speed Adjust TCAS II, AVSA, Adjust Vertical Speed Adjust, upgrade to 7.1

"Adjust Vertical Speed, Adjust" (AVSA)
Komenda doradcza AVSA została określona jak myląca i istnieją udokumentowane przypadki gdzie piloci błędnie reagowali na te komendę. Rozwiązanie w zmianie 7.1 zamienia cztery komendy "Adjust Vertical Speed, Adjust" na jedną komendę "Level Off, Level off".

TCAS Reversals

TCAS Reversals zostały wprowadzone w zmianie 7.0 aby dostosować się do zmieniającej się sytuacji, gdzie pierwotny zmysł stał się niewłaściwym niewłaściwym doradcą w podejmowaniu decyzji sytuacji, szczególnie w sytuacji, w której jeden z pilotów decyduje się nie wykonywać poleceń doradczych systemu TCAS II lub jest instruowany przez ATC żeby wykonywać określone manewry. Rozwiązanie w zmianie 7.1 wprowadza ulepszenia do obecnej logiki Reversals, uwzględniający opisany czynnik.

DRABPOL Awionika, kontakt
DRABPOL | modernizacja SP


DRABPOL Sp. Jawna P. Drabczyński i Wspólnik

02-497 Warszawa
Al. Jerozolimskie 250

tel. +48 22 738 74 00,
fax +48 22 738 74 01


Awionika obsługa SP EPMO

Lotnisko Modlin - Hangar nr 1
05-102 Nowy Dwór Mazowiecki
ul. Gen. Thommee 1a

tel./ fax +48 22 467 11 90

e-mail awionika@drabpol.pl
 

 

 
 

kliknij tutaj  | EASA Capability List