AWIONIKA | testy i weryfikacje

AWIONIKA | naprawy

AWIONIKA | instalacje

AWIONIKA | projektowanie i modernizacje

AWIONIKA | szkolenia

AWIONIKA | konsultacje

AWIONIKA | certyfikaty i uprawnienia

AWIONIKA | wiedza

separator

separator

Serwomechanizmy

EASA Capability List, Drabpol

Elementy wykonawcze autopilotów Honeywell (Bendix/King), Garmin, S-TEC
realizujące przeniesienie wypracowanych przez komputer sygnałów na organy sterowania
– lotki, ster wysokości, ster kierunku, trymer.

zakres zatwierdzenia:

TYP GRUPA DOSTAWCA KATG ZAKRES LINK
KS 177 Serwomechanizmy BendixKing by Honeywell C02 • / • / • / • brak
KS 178 Serwomechanizmy BendixKing by Honeywell C02 • / • / • / • brak
KS 179 Serwomechanizmy BendixKing by Honeywell C02 • / • / • / • brak
KS 270 Serwomechanizmy BendixKing by Honeywell C02 • / • / • / • brak
KS 270A Serwomechanizmy BendixKing by Honeywell C02 • / • / • / • brak
KS 270C Serwomechanizmy BendixKing by Honeywell C02 • / • / • / • brak
KS 271 Serwomechanizmy BendixKing by Honeywell C02 • / • / • / • brak
KS 271A Serwomechanizmy BendixKing by Honeywell C02 • / • / • / • brak
KS 271C Serwomechanizmy BendixKing by Honeywell C02 • / • / • / • brak
KS 272 Serwomechanizmy BendixKing by Honeywell C02 • / • / • / • brak
KS 272A Serwomechanizmy BendixKing by Honeywell C02 • / • / • / • brak
KS 272C Serwomechanizmy BendixKing by Honeywell C02 • / • / • / • brak
GSA 80 Serwomechanizmy Garmin C02 • / • / • / • brak
GSA 81 Serwomechanizmy Garmin C02 • / • / • / • brak
GSM 85 Serwomechanizmy Garmin C02 • / • / • / • brak
GSM 85A Serwomechanizmy Garmin C02 • / • / • / • brak
KS 272A Serwomechanizmy Honeywell C02 • / • / • / • brak

Garmin PolskaHoneywell PolskaBendixKing Polska by Honeywell



szczegółowy zakres zatwierdzenia, Capability List
 Capability List do pobrania
Szczegółowa lista komponentów i producentów a zarazem nasza oferta usługowa dla każdego z nich

 
Capability List do pobrania
Jako firma awioniczna zatwierdzona zgodnie PART 145 zakres naszej działalności opisuje szczegółowa lista komponentów, podzielonych na kategorie:

- C2 – układy autopilota:
          grupy autopilotów, serwomechanizmów
- C3 – łączność i nawigacja:
          grupy radiostacji, transponderów, systemów NAV/COM/GPS, DME, itp.
- C13 – przyrządy pokładowe:
          grupy wysokościomierzy, prędkościomierzy, wariometrów, itp.
- C5 – układy elektryczne:
          dla grupy statków powietrznych kategorii A2 i A3
- C6 – wyposażenie:
          grupy ruchomych map, systemów rozrywki dla pasażerów, audio-wideo, itp.
 
Biorąc pod coraz większą integrację systemów pokładowych współczesnego statku powietrznego oraz elektronicznego sterowania nasze zatwierdzenie obejmuje również
 
- C9 – układy paliwowe – płatowiec
          dla grup statków powietrznych kategorii A2 i A3