Serwomechanizmy
EASA Capability List, Drabpol
Elementy wykonawcze autopilotów Honeywell (Bendix/King), Garmin, S-TEC
realizujące przeniesienie wypracowanych przez komputer sygnałów na organy sterowania
– lotki, ster wysokości, ster kierunku, trymer.
zakres zatwierdzenia:
TYP | GRUPA | DOSTAWCA | KATG | ZAKRES | LINK |
KS 177 | Serwomechanizmy | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KS 178 | Serwomechanizmy | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KS 179 | Serwomechanizmy | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KS 270 | Serwomechanizmy | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KS 270A | Serwomechanizmy | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KS 270C | Serwomechanizmy | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KS 271 | Serwomechanizmy | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KS 271A | Serwomechanizmy | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KS 271C | Serwomechanizmy | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KS 272 | Serwomechanizmy | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KS 272A | Serwomechanizmy | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KS 272C | Serwomechanizmy | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
GSA 80 | Serwomechanizmy | Garmin | C02 | • / • / • / • | brak |
GSA 81 | Serwomechanizmy | Garmin | C02 | • / • / • / • | brak |
GSM 85 | Serwomechanizmy | Garmin | C02 | • / • / • / • | brak |
GSM 85A | Serwomechanizmy | Garmin | C02 | • / • / • / • | brak |
KS 272A | Serwomechanizmy | Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
szczegółowy zakres zatwierdzenia, Capability List

Szczegółowa lista komponentów i producentów a zarazem nasza oferta usługowa dla każdego z nich

Jako firma awioniczna zatwierdzona zgodnie PART 145 zakres naszej działalności opisuje szczegółowa lista komponentów, podzielonych na kategorie:
- C2 – układy autopilota:
grupy autopilotów, serwomechanizmów
- C3 – łączność i nawigacja:
grupy radiostacji, transponderów, systemów NAV/COM/GPS, DME, itp.
- C13 – przyrządy pokładowe:
grupy wysokościomierzy, prędkościomierzy, wariometrów, itp.
- C5 – układy elektryczne:
dla grupy statków powietrznych kategorii A2 i A3
- C6 – wyposażenie:
grupy ruchomych map, systemów rozrywki dla pasażerów, audio-wideo, itp.
Biorąc pod coraz większą integrację systemów pokładowych współczesnego statku powietrznego oraz elektronicznego sterowania nasze zatwierdzenie obejmuje również
- C9 – układy paliwowe – płatowiec
dla grup statków powietrznych kategorii A2 i A3