Autopiloty
EASA Capability List, Drabpol
Systemy autopilotów Honeywell (Bendix/King), Garmin, S-TEC, jedno- (kierunek) i dwu-osiowych (kierunek - HDG, wysokość - ALT),
w opcjach z trymerem elektrycznym, preselekcją wysokości, z prowadzeniem GPS/NAV, z funkcją APPROACH.
zakres zatwierdzenia:
TYP | GRUPA | DOSTAWCA | KATG | ZAKRES | LINK |
DFC 100 | Autopiloty | Avidyne | C02 | • / • / • / • | brak |
DFC 90 | Autopiloty | Avidyne | C02 | • / • / • / • | brak |
KAP 140/150 | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KAP 150H | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KC 190 | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KC 191 | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KC 192 | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KC 295 | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KC 296 | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KDC 298 | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KFC 200 | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KFC 225 | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KFC 250 | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KFC 275 | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KFC 300 | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KFC 325 | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KFC 400 | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KFC 500 | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
KFC 900 | Autopiloty | BendixKing by Honeywell | C02 | • / • / • / • | brak |
C41 | Autopiloty | Century | C02 | • / • / • / • | brak |
GFC 700 | Autopiloty | Garmin | C02 | • / • / • / • | brak |
S-Tec 60 Pitch Stabilization System | Autopiloty | S-Tec | C02 | • / • / • / • | brak |
S-Tec System 60-1 | Autopiloty | S-Tec | C02 | • / • / • / • | brak |
S-Tec System 65 | Autopiloty | S-Tec | C02 | • / • / • / • | brak |
S-TEC SYSTEM FIFTY | Autopiloty | S-TEC | C02 | • / • / • / • | brak |
S-TEC SYSTEM FIFTY FIVE X | Autopiloty | S-TEC | C02 | • / • / • / • | brak |
S-TEC SYSTEM FORTY | Autopiloty | S-TEC | C02 | • / • / • / • | brak |
S-TEC SYSTEM THIRTY | Autopiloty | S-TEC | C02 | • / • / • / • | brak |
S-TEC SYSTEM THIRTY ALT | Autopiloty | S-TEC | C02 | • / • / • / • | brak |
S-TEC SYSTEM TWENTY | Autopiloty | S-TEC | C02 | • / • / • / • | brak |
S-Tec Yaw Damper | Autopiloty | S-Tec | C02 | • / • / • / • | brak |
szczegółowy zakres zatwierdzenia, Capability List

Szczegółowa lista komponentów i producentów a zarazem nasza oferta usługowa dla każdego z nich

Jako firma awioniczna zatwierdzona zgodnie PART 145 zakres naszej działalności opisuje szczegółowa lista komponentów, podzielonych na kategorie:
- C2 – układy autopilota:
grupy autopilotów, serwomechanizmów
- C3 – łączność i nawigacja:
grupy radiostacji, transponderów, systemów NAV/COM/GPS, DME, itp.
- C13 – przyrządy pokładowe:
grupy wysokościomierzy, prędkościomierzy, wariometrów, itp.
- C5 – układy elektryczne:
dla grupy statków powietrznych kategorii A2 i A3
- C6 – wyposażenie:
grupy ruchomych map, systemów rozrywki dla pasażerów, audio-wideo, itp.
Biorąc pod coraz większą integrację systemów pokładowych współczesnego statku powietrznego oraz elektronicznego sterowania nasze zatwierdzenie obejmuje również
- C9 – układy paliwowe – płatowiec
dla grup statków powietrznych kategorii A2 i A3