...z doświadczenia pewni!
na rynkuod 1983
centrala@drabpol.pl+48 34/366 00 22
   english version   polska wersja  rosyjska wersja

PUH Centrum Arkadiusz Gradowski

Z końcem maja mieliśmy przyjemność gościć w firmie PUH Centrum w Radomiu, naszym autoryzowanym serwisie partnerskim w zakresie instalacji i obsługi systemów CPC. Spotkanie było okazją do zapoznania się z codziennym dniem pracy w firmie, jak również do rozmowy z właścicielem firmy, Panem Arkadiuszem Gradowskim.

Na wstępie podkreślić chcemy, że firma PUH CENTRUM (aktualnie PUH Centrum Arkadiusz Gradowski) działa na rynku motoryzacyjnym (oponiarskim) już od 1927 roku. Mało które firmy w Polsce mogą poszczycić się tak wieloletnią działalnością. Dzięki nabytemu doświadczeniu usługi świadczone przez PUH Centrum stoją na najwyższym poziomie, a sama firma zalicza się do jednych z najbardziej znaczących serwisów ogumienia w Radomiu i okolicach. Obecnie właścicielem i osobą zarządzającą Przedsiębiorstwem Usługowo-Handlowym Centrum jest Pan Arkadiusz Gradowski.

 
90 lat doświadczenia

Energia i dynamizm samego właściciela, nowoczesny i ostatnio zmodernizowany warsztat z bardzo dużym placem manewrowym, obsługujący ciężarówki wyłącznie pod dachem, prysznic dla kierowców, trzy samochody serwisowe, a na koniec znaczący drobiazg w postaci bardzo dobrej kawy – to z pewnością przekonuje nawet najbardziej wymagających klientów. PUH Centrum Arkadiusz Gradowski prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową opon wszystkich renomowanych producentów, zarówno krajowych jak i zagranicznych, w szerokim zakresie zastosowania - począwszy od samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn roboczych i rolniczych. Firma współpracuje z wieloma producentami opon, m.in. także z CONTINENTAL-em i działa na ich zlecenie za pośrednictwem SERVICE LINE przez 24h.

Arkadiusz Gradowski właściciel PUH CENTRUM    
"System CPC ma szerokie zastosowanie, ostatnio doskonale sprawdził się w naczepach typu Lohra, czyli zestawach przewożących samochody. Masa całkowita tego typu naczep nie jest wysoka, jednak opony narażone są tu na duże przeciążenia i szybkie nagrzewanie się, m.in. z powodu wysokiego położenia środka ciężkości, jak również ze względu na mały rozmiar. Jest to najczęstsza przyczyna uszkodzeń opon w naczepach do transportu samochodów. Dlatego ważne jest, że poza ciśnieniem, ContiPressureCheck informuje także o temperaturze wewnątrz opony. A wiadomo, że opona przegrzana, podlega rozwarstwieniu bieżnika, co stanowi bardzo poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa i może być przyczyną wypadku. Z informacji od mego Klienta wiem, że dzięki kontroli ciśnienia i temperatury nie tylko znacznie zwiększył się przebieg opon, ale także kompletnie zniknął problem niszczenia opon właśnie z tytułu ich przegrzania i rozwarstwienia bieżnika."

Arkadiusz Gradowski
właściciel PUH CENTRUM

 

Firma oferuje głównie profesjonalny serwis ogumienia, mobilny serwis opon, ale także napełnianie klimatyzacji, wymianę i sprzedaż olejów oraz akumulatorów. W zakresie prac związanych z oponami nie ma dla nich tajemnic i niespodzianek - serwis jest w stanie przełożyć/wymienić każdą oponę, naprawić ją doraźnie na miejscu awarii w technologii „na zimno”, a kiedy jest to niemożliwie udostępnia oponę zastępczą w ramach naprawy specjalistycznej „na gorąco”, by pojazd lub inna maszyna nie wykazywała przestoju. Podkreślić chcemy, że w 2016 roku PUH Centrum Arkadiusz Gradowski zdobył europejską nagrodę Truck Force 2016 w kategorii „doceniony przez floty”. W styczniu 2016 r. radomska firma przystąpiła do sieci autoryzowanych stacji serwisowych w zakresie instalacji i obsługi systemu monitorowania ciśnienia i temperatury opon ContiPressureCheck, działających pod patronatem naszej firmy.

PUH Centrum oferuje ten produkt szerokiemu spektrum odbiorców – do ciężarówek, naczep, maszyn budowlanych i ciągników rolniczych, a także do przyczep typu Lohra lub Rolfo czyli zestawów przewożących samochody. Właśnie w tego typu zestawach do transportu samochodów osobowych, należących do firmy IKM Trans Ireneusz Kiraga, serwis zainstalował systemy ContiPressureCheck. W przyczepach tego typu występują opony o małej średnicy, najczęściej 215/75R 17,5. Dzięki kontroli ciśnienia i temperatury nie tylko zwiększył się znacznie przebieg opon, ale kompletnie zniknął problem niszczenia opon, najczęściej z tytułu ich przegrzania i rozwarstwienia bieżnika.

Continental Polskasystem CPC, Continental