...z doświadczenia pewni!
na rynkuod 1983
centrala@drabpol.pl+48 34/366 00 22
   english version   polska wersja  rosyjska wersja

ATG Autotechnik GmbH

dział rozwoju i wsparcia

centrum szkoleniowe

sieci serwisowe

biuro projektowe

produkty

Laboratorium Analiz Zapisów z Tachografów

DRABPOL News

ATG Autotechnik GmBH, logo

ATG Autotechnik GmbH projektuje i produkuje przeguby i podobne produkty dla autobusów, lekkich pojazdów szynowych (tramwaje) i pojazdów specjalnych.
ATG Autotechnik jest niezawodnym partnerem dla producentów autobusów i tramwajów z całego świata, odgrywając istotną rolę w wydajnym transporcie masowym dla milionów osób dojeżdżających codziennie od 1989 roku do swych punktów przeznaczenia.

siedziba ATG Autotechnik

Historia firmy


1989 ATG zostaje założony w celu projektowania i produkcji przegubów do autobusów przegubowych. Zakres artykulacji ARTIC-O-MAT znacznie się zwiększył od 1989 roku.

  • 1991 ATG otwiera nową fabrykę w SIEK (niedaleko Hamburga).
  • 1993 Rozpoczęcie seryjnej produkcji przegubów w wersji pchacza ARTIC-O-MAT Lyon dla RVI Agora.
  • 2000 ATG dostarczyło już 3000 przegubów do autobusów.
  • 2008 ATG rozpoczyna projekt i rozwój artykulacji dla LRV.
  • 2010 Zostaje dostarczony przegub do autobusu o numerze 5 000.



 

ATG Autotechnik jest niezawodnym partnerem dla producentów autobusów i tramwajów z całego świata, odgrywając istotną rolę w wydajnym transporcie masowym dla milionów osób dojeżdżających codziennie od 1989 roku do swych punktów przeznaczenia.


Nasze biura administracyjne, centrum badawczo-rozwojowe i główna baza produkcyjna znajdują się w Siek na przedmieściach Hamburga w północnych Niemczech. Zapewniamy naszym klientom niezawodne i przystępne cenowo rozwiązania specjalnie dostosowane do ich potrzeb. Od kompletnych systemów przejściowych po przeguby, platformy i prowadnice kablowe do autobusów, tramwajów i pojazdów specjalnych.


ATG Autotechnik GmbH od ponad 25 lat z powodzeniem projektuje i produkuje przeguby i powiązane systemy przejść. W tym czasie ATG dostarczyło ponad 6500 przegubów autobusowych klientom na całym świecie.

ATG może dostarczyć niestandardowe rozwiązania dla twojej aplikacji, bez względu na to, czy potrzebujesz kompletnego rozwiązania przejścia, czy pojedynczego komponentu, takiego jak przegubowe połączenie, platforma, prowadnice kablowe lub środkową platformę obrotową z opończą.

ARTIC-O-MAT LIMBO II 350 - ATG Autotechnik

przegub ATG Autotechnik

Przewagi

Szybki I łatwy dostęp podczas obsług okresowych i codziennych.
Do systemu przegubu ATG można uzyskać łatwy dostęp podczas prowadzenia prac związanymi z obsługą codzienną i okresową poprzez dwie klapy akcesyjne znajdujące się wewnątrz pojazdu.

Niski koszt utrzymania w przeciągu całości życia produktu.
Przegub ATG został zaprojektowany w celu uproszczenia montaży komponentów zużywających się aby skrócić czas potrzebny na ich wymianę. Brak w systemie ruchomych kabli elektrycznych w samym przegubie co zapewnia niezawodność i ogranicza koszty związane z obsługą.

Sprawdzone komponenty hydrauliczne
Komponenty hydrauliczne ATG są używane w autobusach w Ameryce Północnej od1984 i udowodniły swoim bezproblemowym działaniem niezawodność. System kontrolny wykorzystujący prosty system zaworów jest bardziej niezawodny niż system oparty niż kontroli wprost proporcjonalnej.
 
 
 
 
 
 
 

Optymalna jednostka sterująca oraz łatwiejsza analiza potencjalnych problemów.
System przegubu ATG jest kontrolowany przez jednostkę sterującą PLC pojazdu.
- Nie wymaga specjalistycznych narzędzi diagnostycznych aby ocenić co powoduje gdy takowy się pojawi.
- Nie wymaga specjalistycznego treningu dla personelu obsługującego.
- Poprzez integrację w pełni systemu kontrolnego przegubu z systemem PLC maksymalne bezpieczeństwo może być zagwarantowane gdyż system w ten sposób w razie zagrożenia może ograniczyć moc autobusu i zaalarmować kierowcę jak tylko problem się pojawi.

System zaprojektowany dla dużej wytrzymałości.
Przegub ATG jest wykonany z wysokiej jakości stali odlewanej, przeguby konkurencji są wykonane z żelaza odlewanego. Stal odlewana jest zarówno bardziej wytrzymała I bardziej plastyczna od żelaza odlewanego.


Niska Waga/Niższe zużycie paliwa

System ATG pomimo wyposażenia w centralną belkę w przegubie jest lżejszy o 217 kg od równorzędnego systemu konkurencji.

ARTIC-O-MAT LIMBO II 350 - ATG Autotechnik w przegubie - ATG Autotechnik

 
 

Referencje

Ponad 1600 przegubów jest wykorzystywanych w Ameryce Północnej, niektóre z nich w ekstremalnych warunkach klimatycznych przy temperaturze w zimie -40° C . Systemy ATG udowodniły że mogą działać bezpiecznie w tych warunkach.