...z doświadczenia pewni!
na rynkuod 1983
centrala@drabpol.pl+48 34/366 00 22
   english version   polska wersja  rosyjska wersja

CPC 200-T Inwestycja w transporcie ponadgabarytowym

Koniec problemów z ogumieniem w transporcie ponadgabarytowym. Koszty związane z prowadzeniem przewozów ponadgabarytowych obejmują częste wymiany kół, a co za tym idzie niepotrzebne postoje i opóźnienia w dostawie ładunków. Wymiany te spowodowane są małą średnicą opon, które dodatkowo nie wytrzymują ostrych skrętów i obciążeń.

Koszty te można ograniczyć poprzez dokładny, kompleksowy monitoring opon. Niestety dla transportu ponadgabarytowego problemu ogumienia nie można rozwiązać wyłącznie przy użyciu znanych na rynku systemów monitorowania ciśnienia i temperatury opon. Duża liczba kół i osi, przekładanie naczep i brak różnicy między ich przodem, a tyłem wymaga kompleksowego podejścia do tego tematu.

Tak zrodził się nowatorski projekt stworzony specjalnie dla przewozów ponadgabarytowych, pierwszy tego typu w całej Europie. Projekt, zakładający szybkie i czytelne dostarczanie kierowcy pełnej informacji, dotyczącej ogumienia opracowany został przez Dział Rozwoju i Wsparcia w naszej firmie w oparciu o konsultacje z pracownikami firmy Panas Transport.

NOWATORSKI PROJEKT DLA PRZEWOZÓW PONADGABARYTOWYCH - „PROJEKT PANAS”

Od początku wprowadzenia przez nas na rynek systemu monitorowania ciśnienia i temperatury opon ContiPressureCheck (CPC) minęło już półtora roku. W tym czasie powołaliśmy sieć 60. autoryzowanych serwisów CPC, a użytkownikami systemu zostały liczne firmy posiadające pojazdy różnego typu – ciągniki, autobusy, autokary, wywrotki, wozidła, ładowarki itd. Stale słuchając opinii klientów i zdobywając kolejne doświadczenia na nowym dla wszystkich rynku monitoringu ogumienia, jasnym stało się dla nas, że system CPC może przynieść dużą korzyść finansową i operacyjną dla przedsiębiorstw z sektora transportu ponadgabarytowego.

Firma PANAS Transport

Mając wyobrażenie oraz koncepcję projektu rozwiązania problemu z ogumieniem dla powyższej branży podjęliśmy rozmowy z firmą Panas Transport ze Zwierzyńca, niedaleko Zamościa. Wybór nie był przypadkowy; stworzone w 1990r. przez Przemysława Panasa przedsiębiorstwo, uchodzi za lidera europejskiego rynku przewozów ponadgabarytowych, stanowiąc jednocześnie wzór i odniesienie standardów dla innych firm. Niebagatelne znaczenie miały również dwa pozostałe czynniki, tj. prekursorskie podejście firmy Panas Transport oraz osoba samego Właściciela, który będąc na co dzień pilotem samolotowym, doskonale rozumie ideę profilaktyki i idących w ślad za tym za korzyści, a nie leczenia skutków. Znalezienie płaszczyzny zrozumienia przyszło już na pierwszym spotkaniu, choć musimy przyznać, że istniejący problem z ogumieniem przewyższył nasze wyobrażenia. Jednak jako firma wartości dodanej lubimy wszelkie wyzwania; szczególnie dla naszych inżynierów z Działu Rozwoju i Wsparcia nie ma rzeczy niemożliwych.

Przystąpiliśmy więc do realizacji projektu CPC 200-T, roboczo nazwanego „Projekt Panas”, który już dziś możemy ogłosić, że zakończył się wspólnym sukcesem.


założenia oraz realizacja systemu dla przewozów ponadgabarytowychinformacje dla kierowcy w transporcie ponadgabarytowym w systemie CPC 200-Topinia właściciela PANAS Transport dotycząca nowatorskiego rozwiązania Drabpolwpływ systemu CPC 200-T na bezpieczeństwo, ekonomię oraz ekologię

zobacz również:

założenia oraz realizacja systemu dla przewozów ponadgabarytowych
informacje dla kierowcy w transporcie ponadgabarytowym w systemie CPC 200-T
opinia właściciela PANAS Transport dotycząca nowatorskiego rozwiązania Drabpol
wpływ systemu CPC 200-T na bezpieczeństwo, ekonomię oraz ekologię

 
system CPC 200-T, Drabpol